Alkoss! - diákpályázat
csetelni akarok!!!!

 
  •  
  • Letölthető űrlapok
  •  
  • Rendeletek
  •  
  • Testületi ülések
  •  
  • Üvegzseb

     

     

     
    5/2010. (II.17.) AZ ÖNKORMÁNYZAT 2010. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL
    22/2009. (XII.1.) AZ IDEGENFORGALMI ADÓRÓL
    21/2009. (XII.1.) EGYES ÖNKORMÁNYZATI TULAJDONBAN LÉVŐ GÉPEK, SZOLGÁLTATÁSOK, HELYISÉGEK ÉS TERMŐFÖLD BÉRBEADÁSÁNAK DÍJÁRÓL
    16/2009. (XII.1.) AZ ÁTMENETI GAZDÁLKODÁSRÓL
    13/2006. (VII.12.) A SZOCIÁLIS IGAZGATÁSRÓL ÉS SZOCIÁLIS ELLÁTÁSRÓL SZÓLÓ 1993. ÉVI III. TÖRVÉNY VÉGREHAJTÁSÁRÓL (egységes)

     
    Ingatlan
    Jármű
    Műszaki cikk
    Állás
    Állat

     
    "Kiút a mélyszegénységből" Integrációs felzárkóztató program a sarkadi kistérségben. TÁMOP-5.1.3-09/2-2010-0028 project záró videó
    "Kiút a mélyszegénységből" Integrációs felzárkóztató program a sarkadi kistérségben. TÁMOP-5.1.3-09/2-2010-0028 Fotók
    Vendégházak
    Drótfonó
    Varroda








    Zalaegerszegen építi legmodernebb informatikai hálózatát a T-Systems

    A leendő autóipari tesztpályához és az önvezető járművek fejlesztéséhez szükséges 5G informatikai hálózat megvalósításának első lépéseként Zalaegerszegen építette ki a T-Systems az eddigi legnagyobb kapacitású, 4G+ informatikai hálózatának első elemeit.





    A fejlesztésekről tartott pénteki, zalaegerszegi sajtótájékoztatón Balaicz Zoltán polgármester (Fidesz-KDNP) felidézte, hogy a Zalaegerszegen 42 milliárd forintból épülő járműipari tesztpálya és a leendő R76-os okosút fejlesztését kiszolgálva, Zalaegerszeg lesz Magyarországon az 5G informatikai hálózat tesztvárosa. A megvalósítás első lépéseként - Budapest után első vidéki városként - a zalai megyeszékhelyen épültek ki a 4G+ hálózat legnagyobb kapacitású elemei.

    Vigh László országgyűlési képviselő (Fidesz), a tesztpálya miniszteri biztosa hozzátette, hogy a 250 hektáros létesítményben már elkészült az aszfaltozása annak a területnek, amely egy okosvárost imitál majd, ahol minden olyan forgalmi helyzet kipróbálható, amellyel egy önvezető vagy elektromos jármű a közlekedésben találkozhat. Példaként említette, hogy vizsgálható lesz majd, miként reagálnak a vezető nélküli járművek, ha egy alagútba érve eltűnik a hálózati jel, vagy egy felhőszakadásban 60-70 centiméteres mélységű vízátfolyásba kerül egy elektromos autó.

    Bende Richárd, a T-Systems Magyarország vezérigazgató-helyettese elmondta: a 4G hálózathoz képest a 4G+ nagyobb és gyorsabb adatforgalmi kapacitást tesz lehetővé - a 150 megabites letöltés helyett 800 megabites sebességet -, valamint egyszerre többen használhatják zavarmentesen a mobiltelefonjaikat. Az 5G fejlesztése ehhez képest is egy "sokszoros szorzóval járó technológiai ugrást" jelent majd, ami nem egyik napról a másikra, hanem folyamatos fejlesztések révén valósul meg - tette hozzá.

    Már nem elsősorban a háztartásokat szolgálja ki az új hálózati rendszer, hanem a ma még talán elképzelhetetlen típusú okoseszközök egymással való, töredékmásodpercekben mérhető sebességű kapcsolatát - jelezte a vezérigazgató-helyettes.

    Zalaegerszegen a belvárosban három bázisállomást alakítottak ki eddig a 4G+ hálózatnak megfelelően, hasonló Magyarországon eddig csak a vizes VB idején működött Budapesten - közölték.

    A T-Systems tulajdonosa, a Magyar Telekom tájékoztatása szerint a 3 bázisállomás telepítése 45 millió forintba került, a további költségeket a fejlesztések befejeződése után tudják közölni.

    MTI






    A szavazás szünetel











    A portál az Informatikai és Hírközlési Minisztérium támogatásával készült.