Alkoss! - diákpályázat
csetelni akarok!!!!

 
  •  
  • Letölthető űrlapok
  •  
  • Rendeletek
  •  
  • Testületi ülések
  •  
  • Üvegzseb

     

     

     
    5/2010. (II.17.) AZ ÖNKORMÁNYZAT 2010. ÉVI KÖLTSÉGVETÉSÉRŐL
    22/2009. (XII.1.) AZ IDEGENFORGALMI ADÓRÓL
    21/2009. (XII.1.) EGYES ÖNKORMÁNYZATI TULAJDONBAN LÉVŐ GÉPEK, SZOLGÁLTATÁSOK, HELYISÉGEK ÉS TERMŐFÖLD BÉRBEADÁSÁNAK DÍJÁRÓL
    16/2009. (XII.1.) AZ ÁTMENETI GAZDÁLKODÁSRÓL
    13/2006. (VII.12.) A SZOCIÁLIS IGAZGATÁSRÓL ÉS SZOCIÁLIS ELLÁTÁSRÓL SZÓLÓ 1993. ÉVI III. TÖRVÉNY VÉGREHAJTÁSÁRÓL (egységes)

     
    Ingatlan
    Jármű
    Műszaki cikk
    Állás
    Állat

     
    "Kiút a mélyszegénységből" Integrációs felzárkóztató program a sarkadi kistérségben. TÁMOP-5.1.3-09/2-2010-0028 project záró videó
    "Kiút a mélyszegénységből" Integrációs felzárkóztató program a sarkadi kistérségben. TÁMOP-5.1.3-09/2-2010-0028 Fotók
    Vendégházak
    Drótfonó
    Varroda








    Online is egyeztethetik adataikat a feltöltőkártyás ügyfelek

    Már online is egyeztethetik adataikat a személyes ügyintézés mellett a feltöltőkártyás ügyfelek a Telenornál és a Magyar Telekomnál, rövidesen a Vodafone is biztosítja ezt a lehetőséget. Az egyeztetésre a törvényi szabályozás szigorodása miatt van szükség június 30-ig - tájékoztatták a mobilszolgáltatók hétfőn az MTI-t.





    A szolgáltatók sms-t küldenek az ügyfeleknek a teendőkről.

    A Telenor közleménye szerint azoknak, akik az üzletekben szeretnék intézni az adategyeztetést, javasolják a legkevésbé forgalmas, hétköznap 11 és 15 óra közötti időszakot.

    A Magyar Telekomnál is lehetőség van online egyeztetésre a feltöltőkártyás ügyfeleknek, és a távközlési cég tájékoztatása szerint kedvezménnyel is ösztönzi erre ügyfeleit.

    A Vodafone azt közölte, hogy adategyeztetésre minden feltöltős SIM-kártya esetében szükség van, amelyet személyazonosító okmányokkal a telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen az üzletekben, valamint hamarosan online felületen is lehet intézni.

    A Telenor közleményében emlékeztettek, a törvényi szabályozás módosulása miatt a feltöltőkártyás ügyfeleknek egyeztetniük kell adataikat a mobilszolgáltatójukkal a visszaélések és a kártyák ellenőrizhetetlen továbbadásának visszaszorítása érdekében.

    A közlemény felidézi, hogy az új jogszabály azt is meghatározza, hogy a jövőben egy magánszemély legfeljebb 10, míg egy cég legfeljebb 50 hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás előfizetéssel rendelkezhet. Azoknak az előfizetőknek, akik a limiten felüli darabszámú kártyával rendelkeznek, szintén június 30-ig kell nyilatkozniuk, hogy melyik hívószámokat kívánják fenntartani - írták.

    Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese a tájékoztatás szerint elmondta: a vállalat sms-t küld minden érintett ügyfélnek, hogy kezdjék el az adategyeztetést online vagy keressék fel az üzleteket. Egyes esetekben elhúzódhat az ügyintézés, mert a Belügyminisztérium központi adatbázisával kell összevetni az ügyfelek adatait, amelyben az automatikus lekérdezés csak a közelmúltban vált lehetővé - tette hozzá.

    A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hétfőn felhívta a figyelmet, hogy június 30-ig kell azonosítaniuk a feltöltőkártyás előfizetőket a mobilszolgáltatóknak, mivel a törvény szerint megszűnik az az előfizetés, amelyik esetében az adategyeztetés nem történik meg határidőig. A hatóság és a mobilszolgáltatók is adategyeztetés elnevezésű aloldalakat hoztak létre weboldalaikon, ahol részletes információ található az adategyeztetésről, a személyazonosságot igazoló ellenőrzésről.

    MTI






    A szavazás szünetel











    A portál az Informatikai és Hírközlési Minisztérium támogatásával készült.